onsdag 8. august 2012

herlig hals

Jeg har strikka rapport! Hører jeg fanfarer i det fjerne? Ja, tror det.
En barriere er brutt, et fjell er besteget, en (strikke)verden har åpnet seg.

Sterke ord for en liten hals? Det føles ikke slik, for å ha gjennomført et prosjekt der jeg har fulgt rundinger og / \ pil opp ned hit og dit er noe jeg ikke trodde jeg skulle klare. Sitter igjen med en følelse av at dette var noe jeg skulle prøvd før, FOR DET VAR JO SÅ LETT! :D mulig jeg ikke var klar før nå...

Oppskriften er gratis og du finner den på Ravelry her.



Ser at jeg ikke har truffet riktig på alle rapportene, men det gjør ingen ting ;) (mye er lov på første forsøk, dessuten er det litt vanskelig å se det når man holder på)

Hva har jeg lært denne gang?

*strikke rapport
*felle av med heklenål. (note to self: myye lettere og raskere med heklenål!) fant video på youtube

Takk til Elisa Strikk for flott oppskrift :)

Garn: Drops Alpaca
Pinne: 4 (tror jeg)
Vekt: 54 gram


by Li

PS: Holst garnet mitt har kommet. Noen tips om hva jeg skal strikke????

1 kommentar: